مصاحبه ها

1382/04/23 رئیس هیات مدیره‌ی شرکت NGN Tech :سیستم یکپارچه‌ی آموزش مجازی تولید شد

سيستم يكپارچه‌ي آموزش مجازي با دو سيستم مديريت آموزش و محتوا توسط شركت NGN Tech توليد شد. 
مهندس سيد حامد قناد پور، رئيس هيات مديره‌ي اين شركت، در گفت و گو با خبرنگار سرويس IT خبرگزاري دانشجويان ايران، در مورد اين محصول با بيان اين مطلب، اظهار داشت: امكانات اين سيستم در بخش مديريت آموزش شامل ايجاد و ارائه‌ي دروس و آزمون‌ها، رعايت قوانين آموزشي، حقوقي و مالي مانند پيش نياز دروس و كنترل حضور غياب، هم‌چنين مديريت ارتباطات و انجمن‌ها مي‌باشد. 
وي، افزود: امكان نت برداري، آرشيو منابع و مراجعه‌ي درسي در اختيار كاربران از جمله استاد و دانشجو، مدير سيستم، مدير آموزش و اپراتو، قرار مي‌گيرد و در انواع مختلف آموزش، سمينار، كارگاه، ميزگرد قابل ارائه شدن است. 
قنادپور، خاطر نشان كرد: اين سيستم يك بستر كاملا فارسي داراي سطوح و ساختار مناسب امنيتي و متناسب با مطالب و فرايندهاي سيستم است و محرمانگي اطلاعات ، نامه‌ها و مسائل آموزشي با ابعاد حقوقي و مالي در آن رعايت شده است. 
وي، افزود: در بخش سيستم مديريت محتوا، دانشجو و استاد به دليل محرمانگي اطلاعات يا موارد خاص مانند نصب نبودن برنامه‌ها براي دانشجو، قادر به ديدن صفحه‌ي نمايش يكديگر هستند و امكان صوتي و تصويري در صفحه‌ي نمايش و متن همچنين قابليت تهيه فيلم هم وجود دارد. 
رئيس هيات مديره‌ي شركت توليد كننده اين سيستم، امكان مديريت كامل بر پرسش‌ها و پاسخ ها، ورود و خروج را داشته و امنيت سيستم‌ها در سطوح مختلف با رمز نگاري شدن كليه‌ي پيغام‌ها تاسيس شده است. 
وي، با اشاره به مواردي كه اين سيستم را از مدل‌هاي مشابه جدا مي‌كند، گفت: در مدل مشابه از امكان mpeg كارت گرافيكي استفاده مي‌شود و اطلاعات با استفاده از web cam منتقل مي‌شود كه با توجه به شرايط فعلي زير ساختهاي شبكه در ايران قابل بهره برداري نيست، اما در اين سيستم بدون نياز به استفاده از mpeg ، از الگوريتم‌هاي فشرده سازي صدا با پهناي 1/5 كيلو بيت بر ثانيه كه با زير ساختهاي ايران به خوبي جواب مي‌دهد، استفاده شده است.

 
خبرگزاری ایسنا